// právě čtete...

Tiskové zprávy

Zentiva si najala EMD consultants k budování image

Zentiva, přední dodavatel účinných, vysoce kvalitních farmaceutik v západní, střední a východní Evropě, patří od dubna do portfolia klientů EMD consultants. Firma s českými kořeny se rozhodla využít služeb konzultantů EMD k vytvoření a implementaci korporátní komunikační strategie včetně profilace managementu společnosti a firemní sociální zodpovědnosti. Zentiva je od roku 2009 součástí skupiny Sanofi.

„Rádi poskytneme dlouholeté zkušenosti našich konzultantů z oblasti korporátní komunikace a farmacie firmě, která – ač se to málo ví – má u nás svoji téměř pětisetletou historii a patří mezi nejúspěšnější firmy s českým původem. Našim cílem je vybudovat Zentivě image silné a úspěšné mezinárodní firmy, která začala svoji historii právě v Československu. Takovou má například Škoda, “ uvedl Milan Deutsch, ředitel EMD consultants.
Komunikace bude cílena převážně na ekonomická media od tištěných, přes online a rozhlas i televizi.

O společnosti Zentiva
Zentiva, součást skupiny Sanofi, je přední dodavatel účinných, vysoce kvalitních farmaceutik v západní, střední a východní Evropě.
Zentiva v současné době působí na více než 30 trzích s populací téměř 800 milionů lidí a má vedoucí postavení na farmaceutických trzích v České republice, Slovensku, Rumunsku a Turecku.
Zentiva si klade za cíl zlepšit přístup k vysoce kvalitním a zároveň cenově dostupným lékům pro více lidí na více trzích. Produktové portfolio firmy zahrnuje více než 400 položek ve více než 800 lékových formách. Mezi její produkty patří léky na kardiovaskulární onemocnění, bolesti, poruchy centrálního nervového systému, ženské zdravotní péče, nemoci dýchacího ústrojí, gastrointestinální onemocnění stejně jako léky proti infekcím. Zentiva zaměstnává téměř 6500 lidí a má výrobní závody v Česká republice, Turecku, Rumunsku a na Slovensku.

O společnosti EMD consultants
Společnost EMD consultants nabízí komplexní služby v oblasti public relations a public affairs. Tým zkušených konzultantů, složený z bývalých novinářů, tiskovým mluvčí, zaměstnanců marketingových a PR oddělení, nabízí flexibilitu lokální firmy, ale zároveň zkušenosti a kvalitu služeb velkých mezinárodních sítí. Staví na 14leté zkušenosti v poradenství pro přední světové značky v České republice a dalších zemích střední a východní Evropy. Na trh vstoupila v květnu 2010. EMD nabízí své služby také v dalších zemích střední a východní Evropy. Prostřednictvím sítě partnerů nyní pokrývá vedle České republiky také trhy Polska, Maďarska, Slovenska, Bulharska, Rumunska a Ruska.