Kdo je PR Doktor?

Jsem zkušený expert a coach v oblasti komunikace a marketingu, a přes 25 let radím předním globálním značkám, veřejným institucím, osobnostem i malým českým firmám a statupům, jak komunikovat, jak zvládat krize, jak vytvořit svůj originální příběh, zkrátka jak se odlišit od ostatních na cestě k úspěchu. PR doktor nabízí JEDNORÁZOVOU analýzu vaší komunikace, jejíž výstupem jsou strategická a praktická doporučení, jak komunikaci zlepšit, na koho jí cílit, jaká témata komunikovat a jaké nástroje použít, jak zvládnout negativní témata.

O mých zkušenostech si přečtěte více ZDE.

Kdo není PR Doktor?

Nejde o nabídku dlouhodobých PR služeb, které by konkurovaly vaší stávající PR agentuře nebo internímu PR manažerovi. Jde o jednorázovou konzultaci formou strategického mentoringu.

PR Doktor vám může pomoci, pokud jste...

Malá / rodinná firma, která si PR dělá sama

Potřebujete se poradit, jestli vaše stávající kanály a formáty komunikace jsou efektivní, potvrdit si, jestli dosahujete maximálních synergií mezi PR a marketingem a jestli vaše komunikace skutečně vede k dosažení vašich obchodních cílů. Chcete se poradit, jak se odlišit od konkurence a získat nápady, jaká témata a jakým způsobem komunikovat, abyste zaujali svou cílovou skupinu.

Startup / podnikatel s interním PR

Potřebujete se poradit, jak nastavit PR komunikaci, jaké efektivní nástroje využít při omezeném rozpočtu na PR a marketing. Chcete získat základní školení, jak si sami dělat PR a přitom oslovit správnou cílovou skupinu a dosáhnout obchodního úspěchu. Hledáte radu, jak pracovat s médii a influencery.

Instituce veřejné správy nebo samosprávy / neziskovka

Máte vlastní komunikační nebo marketingové oddělení, ale uvítáte čerstvý pohled zvenčí. Chcete se poradit, jak správně nastavit témata proaktivní i reaktivní (krizové) komunikace, jak správně nastavit vztahy s médii a správně oslovit veřejnost.

Korporace, která má PR agenturu

Chcete čerstvý a nezávislý pohled na vaši komunikaci, její formáty, témata a výsledky oproti konkurenci. Chcete si prověřit, jestli vám neunikají komunikační příležitosti a jak komunikaci případně zlepšit. Ve vašem případě jde z naší strany o audit, ze kterého vyvstanou doporučení pro vaší budoucí komunikaci.

Zahraniční firma, která zvažuje vstup na český trh

Neznáte místní prostředí, chcete nastavit komunikaci a najít správné komunikační kanály, vhodná média, přes která oslovíte své potenciální zákazníky. Chcete se poradit, jaké příležitosti a jaká omezení místní trh nabízí a jak zde efektivně komunikovat.

Politik či veřejně známá osobnost, která hledá způsob, jak se zviditelnit

Potřebujete se poradit, jak nastavit PR komunikaci, jaké efektivní nástroje využít při omezeném rozpočtu na PR a marketing. Chcete být připraveni na potenciální krizové situace a správně reagovat. Chcete dobře komunikovat klíčová sdělení v rozhovorech a vědět, jak nejlépe využít média ve svůj prospěch k vybudování dobrého jména.

Jak postupujeme?

  1. Vyplníte stručný vstupní dotazník.
  2. Absolvujeme krátký vstupní rozhovor (cca 1-2 hodiny), abychom identifikovali vaše potřeby.
  3. Já se svým týmem provedu analýzu vašeho aktuální obrazu v médiích a všech vstupních dat.
  4. Absolvujeme závěrečný dialog (osobně nebo online), kde s vámi všechna doporučení do detailu prodiskutuji. Vysvětlím vám jak ideálně nastavit a řídit komunikaci, popíši do detailu svůj externí pohled na vaši organizaci a její komunikaci a odpovím na vaše dotazy.

Co získáte?

Výstupem je strategický dokument, který zahrnuje:

  • SWOT analýzu
  • návrh komunikační strategie
  • doporučená témata a příběhy komunikace
  • doporučené kanály komunikace
  • způsoby, jak čelit potenciálním krizovým situacím a hrozbám
  • tipy jak pracovat s médii a novináři

Celý proces trvá přibližně 3 týdny. Cena za tuto službu je 47 000 Kč (bez DPH).

Deirdre McBein, 3M

Milan je velmi chytrý, kreativní a energický a má velmi silné strategické myšlení. Inspiruje týmy svým pozitivním přístupem. V oblasti komunikace dokáže dosáhnout synergií, dosáhnout měřitelných výsledků a podpořit obchodní cíle klienta. Díky němu a jeho týmu jsme dosáhli skvělých výsledků.

Marjorie Espiritu, World Bank

Bylo nám potěšením setkat se s tebou a tvým skvělým týmem v Praze. Oceňujeme tvou profesionalitu a úspěch naší konference stál na tvých excelentních službách.

Libor Kytýr, Zentiva / Sanofi

Milana znám již více než 6 let. Je to opravdový profesionál, který vždy dokáže nabídnou nezávislý názor a radu. Osobně jsem využil jeho poradenské služby a mohu ho doporučit jako správnou osobu, na kterou se obrátit.

Milan M. Deutsch

Milan je zkušený expert na oblast komunikace a PR s praxí přes 25 let v českém i mezinárodním prostředí. 14 let působil ve vedení jedné z předních mezinárodních PR agentur MMD (později Grayling) s pobočkami v 18 zemích, kde navrhoval a řídil PR kampaně pro přední globální značky – např. Google, Nokia, Intel, IBM, Danone, Dell, Visa, Xerox a řadu dalších. Stal se tak jedním z předních odborníků na PR a komunikaci v regionu střední Evropy. V roce 2010 založil svou vlastní komunikační agenturu EMD consultants s týmem zkušených konzultantů s praxí minimálně 15 let. V klientském portfoliu EMD figurují globálních značky i české rodinné firmy (např. Světová banka, HSBC Bank, Moser, Xerox, Zentiva, Sanofi, CzechInvest, IKEA apod.). Milan také přednáší téma efektivní komunikace zástupcům veřejného sektoru, top manažerům firem a studentům vysokých škol.

Mám zájem o nabídku

Kontakt

Milan M. Deutsch
doktor@emd-pr.cz
tel: +420 775 556 587