// Náš tým

EMD nabízí tým zkušených konzultantů, který se skládá z odborníků na média, PR a komunikaci, bývalých tiskových mluvčích a novinářů. Naše služby stojí na 15leté zkušenosti v poskytování PR služeb předním světovým značkám.

Pracujeme také s partnery v ostatních zemích střední a východní Evropě. V rámci naší sítě tedy můžeme nabídnout komplexní PR služby nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a Rusku.

U zrodu společnosti stáli tři partneři, kteří do firmy přinesli zkušenosti z mediálního světa, marketingu, online komunikace a PR.

Milan Deutsch

Ředitel, Senior Consultant

Milan zahájil svojí kariéru v marketingu v průběhu studií na VŠE, v roce 1991 ve společnosti zabývající se průzkumem trhu, IP Advertising. V roce 1996 nastoupil do konzultantské firmy Mmd jako konzultant public relations, média a komunikaci.

V devadesátých letech v rámci svého působení v Mmd koordinoval aktivity PR pro společnost Sybase v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Ukrajině a Rusku, řídil a rozvíjel PR a komunikační strategie pro významné mezinárodní společnosti jako například Xerox, Nokia, Dell či Intel v celé střední a východní Evropě. Pro společnosti McCain, Sybase a EDS připravoval a řídil krizovou komunikaci.

V letech 2002-2005 vedl protfolio nevýznamnějších klientů, druhého největšího světového PR konzultanta, společnosti Mmd, ve střední, jižní, východní Evropě a eurasijských regionech. Jeho prioritním úkolem a cílem bylo maximální uspokojení klientských požadavků tj. kvalita poskytovaných služeb, vzájemná komunikace mezi lokálními týmy na mezinárodní úrovni a objevování nových možností a trhů pro klíčové klienty. Mimo to vedl pobočky společnosti ve Slovinsku a Chorvatsku. V roce 2006 Milan byl tiskovým mluvčím finační skupiny Alpha.

V posledních letech vedl Milan speciální týmy Graylingu, které se zabývaly především korporátní komunikací, informačními technologiemi, telekomunikacemi a FMCG. Byl odpovědný za výkon a kvalitu těchto pracovních týmů a zvyšování jejich kvalifikace. Jeho hlavní náplní byl rozvoj nového businessu a vztahy s klíčovými klienty. Kromě toho koordinoval komunikační a PR kampaně pro společnosti IBM a Lenovo v osmi zemích střední a východní Evropy.
Ve volném čase Milan přednáší public relations a komunikační strategii představitelům českého veřejného sektoru.

Milan je absolventem VŠE v Praze, studoval marketing a komunikaci na Thames Valley University v Londýně a žurnalistiku na UK v Praze.
V roce 2006 založil charitativní projekt e-moc-e (www.e-moc-e.cz) propagující amatérské umělce v České republice a na Slovensku.


Lenka Valtová 

Lenka působila jako novinářka v časopisech Profit, Ekonom a Softwarové noviny. Zabývá se psaním odborných textů a tiskových zpráv, přípravou a správou webových stránek a blogů. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze.


Marta Vokurková

Jako novinářka působila Marta v Hospodářských novinách a na serveru ihned.cz.
Posledních 17 let působí jako PR konzultant v předních PR agenturách a na volné noze. Byla součástí týmu korporátní komunikace a PR v agenturách Bison&Rose, Grayling a nyní také EMD consultants.
Specializuje se na korporátní komunikaci, B2B kampaně, psaní ekonomických a lifestylových textů. Mezi klienty, pro které Marta pracovala, patří např. ČSOB, Česká spořitelna, Burza cenných papírů Praha, Zentiva, Sanofi, KPMG, Ahold (Albert), Nivea, Opavia, Škoda Auto, ČSOB atd.


Natálie Lorencová

Působila jako tisková mluvčí a ředitelka korporátní komunikace ve firmě Henkel pro země Střední a Východní Evropy. Na starosti měla 25 spotřebitelských značek.
Od roku 2003 je autorkou řady úspěšných komunikačních kampaní v českých médiích. Do jejího portfolia patří například luxusní značka vlasové kosmetiky Schwarzkopf Professional. V roce 2007 byla nominována na celosvětové ocenění Excellence Award v kategorii interní komunikace. Je také expertkou na event management.